logg inn
Meny

TRAFF PLANKEN PÅ KONTORHUSET

14.09.2021 Kontorhuset
Daglig leder Rolf Frydenberg traff planken da Manag-E byttet lokaler midt under pandemien. – Fleksibiliteten på Kontorhuset er perfekt post korona, sier Frydenberg.
Del på
Icon Icon
Icon Icon
Icon Icon
Icon Icon
TRAFF PLANKEN PÅ KONTORHUSET
Gry Merete Kvæbek og Rolf Frydenberg er godt fornøyd med flyttingen til Kontorhuset i Asker. Her sammen med Kolbjørn Stuvebakken (midten) i Kontorhuset Drift AS

Rådgivning og konsulentselskapet Manag-E Nordic AS som både leverer IT-verktøy og tjenester for digitalisering, automatisering og overvåkning basert på Big Data og AI-funksjonalitet, er i sterk vekst. Frydenberg har ansatt flere det siste halve året, og han ser for seg en fortsatt sterk vekst.
 

– Vi har allerede passert fjoråret, regnet i konsulenttimer. Vi kommer til å øke omsetningen med 25 prosent i år. Her kan vi vokse videre med gode og fleksible lokaler som er tilpasset den nye fleksibiliteten vi ser i konsulentbransjen etter korona, sier Frydenberg.
 

– Vårt mål er å være best på individuelt tilpassede løsninger for bedrifter som skal møte nye behov, nye måter å jobbe på, nye måter å samhandle på, og som vil ha moderne lokaler uten bekymringer for maskinpark, kantine, toalettpapir eller hva det nå måtte være, sier Kolbjørn Stuvebakken i Kontorhuset Drift AS.


 

I høst flyttet Manag-E internt på Kontorhuset i Asker.
 

– Vi trengte nye løsninger. Løsninger som svarer opp mot enda større fleksibilitet, og som samtidig gir oss bedre muligheter for digitale møter med kunder i Norge og Sverige. Her har vi ansatte som drifter store IT-systemer og konsulenter som er mye på farta, sier Frydenberg.
 

Manag-E har historie fra 1999. Selskapet har de siste ti årene vært sentralt plassert tett på Asker stasjon. Det er de fortsatt, men fra sommeren 2020 har adressen vært i kontorfellesskapet på Kontorhuset.
 

– Vi har moderne lokaler, tilgang på møterom vi trenger, kantine og treningsrom, og kan vokse videre uten at vi selv må sitte med ubrukte kvadratmetere for å kunne ta imot flere ansatte om noen uker eller måneder. Og vi slipper all administrasjon av maskinpark, skannere, kaffemaskiner eller andre ting som trengs på en arbeidsplass, men som ikke er en del av vår business, sier Frydenberg.
 

Han ser på nærheten til Asker stasjon som en klar fordel. Fra plattformen til kontoret er det tre minutter rolig gange.
 

– En klar fordel for rekruttering av ansatte og for å ta imot kunder og leverandører på møter, som vi ser igjen er aktuelt etter at veldig mange nå er vaksinerte. Det gjør at vi har fått en ny normal. Den innebærer at vi igjen kan møte kunder, men også at mange møter nå er digitalisert. Da trenger vi lokaler som svarer opp de nye behovene. Det har vi funnet på Kontorhuset.

Del på
Icon
Icon
Icon
Icon

FLERE INNLEGG